10 Kasım 2012 Cumartesi

"Renkli Keçe" Sponsorluğunda Çekiliş…

   Merhaba arkadaşlar, uzuuuuuun zamandır yapmayı düşündüğüm hediye çekilişime nihayet başlıyorum. Hadi bu hafta olsun, yok hafta sonu olsun derken bugüne de geldim :D Vallahi bana zaman yetmiyor bir türlü, ben “iki gün bir gün olsun” kampanyası yapmayı düşünüyorum :D



    Sevgili “Renkli Keçe” sponsorluğunda bir kişiye 2 adet bu gördüğünüz kırmızı Amerikan servisinden vermek istiyoruz… Bu servisi isterseniz duvara dekoratif süs olarak da kullanabilirsiniz tabii, zevkinize kalmış :D 

   Biraz da RENKLİ KEÇE’den bahsedeyim… Renkli Keçe, Barika Aksesuar adı altında 2006 yılında kuruldu, 4 yıldır tekstil firmalarına toptan keçe satışı yapıyor ve 3 yıldır lazer kesim hizmeti veriyor… 1 yıldır hobici ve tütücü arkadaşlarımıza hizmet veriyor, "Sizzix Big Shot" makine satış bayisi, ayrıca lazer makine satışı da yapıyorlar. Keçeleri arasında sticker keçe ve ütü ile yapışan keçe mevcut… Yakın zamandaki hedefleri de baskılı keçe yapmak… Allah gönlünüze göre versin Ümit bey, kolaylıklar diliyorum… 

Evet şimdi de gelelim çekilişe katılım şartlarımıza…

1- Öncelikle blogumun izleyicisi olmalısınız,

2- Bu çekilişi sadece blogger arkadaşlarım arasında yaptığım için lütfen blog sahipleri katılsınlar, çekilişi blogunuzda (eğer mümkünse bir de facebook adresinizde, olmazsa da sorun değil :D) resimli olarak duyurmalısınız,

3-“Renkli Keçe” facebook sayfasını beğenmelisiniz,

4-“Sibel'in Hobi Dünyası” facebook sayfamı beğenmelisiniz,

5-Çekilişi duyurduğunuz yerin linki ve mail adresiniz ile buraya yorum yazmalısınız,

6-Adsız ve hediye/kampanya bloglarının katılımlarını ASLA kabul etmeyeceğim, özellikle duyurulur. 

     Çekilişimiz 19 Kasım Pazartesi günü saat 22.00’de bitecektir…
Hadi bakalım hepinize bol şans…
 
    Şimdilik bu kadar canlarım, buyurun çekilişimize…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder