14 Kasım 2012 Çarşamba

Damlaya Damlaya Hediye Olur.

http://damlaya-damlaya.blogspot.com/2012/11/cekilis-yeni-yl-hediyeleri.html

Bu yılın son çekilişini düzenlemiş bulunuyorum :) Yeni yılda 1 kişiye çam sakızı çoban armağanı çeşitli hediyeler vermek istiyorum. Gerçi bu seferki çekilişim ilk 2 çekilişime göre biraz daha çeşitlilik içeriyor. Tabi yine bazı şartlarım olacak. Hediyeleri sayacak olursak:

* 2 adet terlik formunda anahtarlık
* 1 adet pembe saç tokası
* 1 adet turuncu renkli kolye
* 1 paket koku giderici ıslak mendil
* 1 kutu Sesu hassas ciltler için tüy dökücü krem (1 kez kullandım, ama ben beceriksizim sanırım, o yüzden faydalanacak birine gitsin dedim)
* 1 paket manikür & pedikür tozu (deneme boyu)
* 1 paket yıldız formunda tırnak süsleme filmi
* 2 adet Golden Rose, 1 adet China Glaze oje (birer defa deneme amaçlı sürdüm)
* 1 kutu Sally Hansen Salon Effects oje tırnak bantı

Katılmak için lütfen aşağıdaki Rafflecopter katılım formunu doldurun ve tüm şartları iyice okuyun. Yanlış katılımları ve farklı isimlerle tekrar tekrar katılanları ne yazık ki elemek zorunda kalacağım. İlk zorunlu şartı yerine getirdikten sonra (izleyicim olmanız ve yorum bırakmanız gerekmektedir) diğer şartları yerine getirip ekstra hak kazanabilirsiniz.

"DO IT" yazan yere basın, oradaki maddeyi yerine getirin, daha sonra da "ENTER" yazan yere tıklayın. Her hak için böyle yapmanız gerekmektedir. Bu kadar :)

Çekiliş 29 Aralık'ta sona erecek. Sadece yurt içi katılımları kabul edebiliyorum. Kargo bana ait tabi ki :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder